wtorek, 7 czerwca 2011

42. Zakupy

Zaczął się u mnie gorący okres. I dosłownie i w przenośni. Wielkimi krokami nadchodzi sezon letni i powoli zaczyna brakować czasu na to co lubię najbardziej. Pocieszam się tylko tym,  że właśnie przez te  dwa nadchodzące miesiące będę mogła sobie pozwolić na zakupy o jakich w zimie mogłam tylko pomarzyć;) Już teraz chciałabym się pochwalić moimi najnowszymi nabytkami.







Wszystko to kupiłam na jednej aukcji na ebay. Trafiło mi się jak przysłowiowej ślepej kurze ziarno. Nikt inny oprócz mnie nie licytował (co u nas byłoby bardzo dziwne:) Dlatego też zapłaciłam cenę wywoławczą, czyli $9.95 Żal było nie kupić;) Już teraz czekam na listonosza z następnymi "okazjami" z ebay'a.
 A dziś wieczorem u mnie w mieście odbędą się Warsztaty Biżuterii, na których oczywiście mnie nie zabraknie;) Zapraszam na fotorelację w następnym poście.
Pozdrawiam serdecznie:)


3 komentarze:

  1. Świetne zakupy poczyniłaś, a ich cena dodatkowo uszczęśliwia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zakupki! Pewnie aż ręce same rwą się do pracy?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...