czwartek, 2 czerwca 2011

41. Pled część 16

W związku z tak licznym odzewem na temat kwadracików, postanowiłam kontynuować ich prezentowanie. Bardzo mnie cieszy, że je lubicie oglądać i że korzystacie z "przepisików" :) Poniżej prezentuję kolejny, jeszcze "gorący" ;) Troszkę krzywy wyszedł, ale nie będę go poprawiać. Będzie miał swój urok. Zresztą żaden z kwadracików nie wyszedł mi jeszcze tak jak wyjść powinien. No ale w końcu to moje małe dzieła i zostawię je takimi jakie są.
 



Nabierz 27 o. na druty 4,5mm
Rząd 1: (PS) op do końca
Rząd 2: ol do końca
Rzędy 3-4: jak rzędy 1 i 2
Rząd 5: ol do końca
Rząd 6: op do końca
Rzędy 7-8: jak rzędy 1 i 2
Rząd 9: 4 op, *wykonaj groszek w następujący sposób: przerób następne oczka na prawo od przodu od tyłu i znów od przodu (masz 3 dodatkowe oczka), odwróć robótkę (zamieniając druty w dłoniach) i 3 op, odwróć robótkę i 3 ol, przełóż drugie i trzecie oczko groszka nad pierwszym, 5 op, powtórz od * do ostatnich 5 oczek, wykonaj groszek w następnym oczku, 4 op
Rząd 10: ol do końca
Rzędy 11-12: jak rzędy 5-6
Rzędy 13-14: jak rzędy 1 i 2
 Te 14 rzędów tworzy wzór. Powtórzy je jeszcze 2 razy, potem przerób znów rzędy 1 i 2. Zakończ 

Groszek na pierwszy rzut oka może wydać się troszkę skomplikowany, ale nie przejmujcie się. Robiąc wszystko po kolei, na pewno wyjdzie. Mi się udało za pierwszym razem;)

Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie i dziękuję za tak liczne komentarze.


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...