czwartek, 9 czerwca 2011

43. I Warsztaty Biżuterii 07.06.2011r

Tak jak wcześniej pisałam, wybrałam się na moje pierwsze w życiu warsztaty. Były to warsztaty biżuterii. Bardzo miła atmosfera, fajne babeczki i super pani która te warsztay prowadziła. W przyszłym tygodniu, znów się wybieram. Będziemy pracować z masą perłową. A dziś chciałabym pokazać kilka zdjęć, które zrobiłam.


A to już zdjęcia tego co udało mi się stworzyć:) Para kolczyków oraz naszyjnik. Bransoletkę do kompletu również zrobiłam, ale nie jestem zadowolona z efektu, dlatego nie uwieczniłam jej;) Muszę ją sobie poprawić, to może wtedy.





 Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Naprawdę dodają skrzydeł. Wiem to po sobie, dlatego zawsze staram się odwdzięczyć tym samym:)
Dziękuję również za tak liczne odwiedziny w przeciągu tych ostatnich dni.
Pozdrawiam serdecznie.


5 komentarzy:

  1. Super sprawa takie warsztaty!, że też ja u siebie takich nie mam...
    To wszystko, co udało Ci się zrobić to ślicznie wygląda! Naprawdę niezłe te warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci to wyszło, mam nadzieję, że bransoletką też się pochwalisz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna biżuteria!!! Fajne sa takie warsztaty, ja ostatnio znalazłam u sibie kursy decaupage:)) i świetnie się bawiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała biżuteria, też muszę poszukać jakieś wartaciki u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria, też muszę w wakacje coś sobie poszukać bo widzę, że warto. Czekam co ładnego będzie po następnych warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...