środa, 27 lipca 2011

51. Wyróżnienia

Bardzo miły i nieoczekiwany prezent mnie spotkał. Dostałam dwa wyróżnienia, jedno od Blasiuk, a drugie od Lothluin. Dziękuję Wam bardzo serdecznie.
 Co do zasad przyznawania, to z tymi szczegółami z mojego życia narazie się jeszcze wstrzymam (poczekam aż minie ten "gorący" okres pracy). A co do nominacji, to przekazuję dalej tym do których zaglądam zawsze, gdy mam tylko czas, tym którymi się inspiruję i które tworzą tak piękne prace:
1. Kreska
2. mamuska73
3. haftowaneprezenty
4. piegucha
5. viola687
6. chaga
7. CyberJulka
8. Cinka26
9. jewa
10. vilemoo2005
11. anenia
12. Zmierzch Luny
13. Joanna Darda-Gramatyka
14. Ewelina
15. Mysia
16. laurentino

7 komentarzy:

  1. bardzo dizekuje za wyroznienie,ale zdecydowanie bardziej wole komentarze

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję za wyróznienie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gratuluje wyróżnienia i z całego serduszka dziękuje także za jego przyznanie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie! Jestem zaszczycona!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zasłużonego wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw gratuluje otrzymanego wyróżnienia i dziękuję za przekazanie go mojemu blogowi :)
    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...