piątek, 22 lipca 2011

49. Pled część 20

Tak na szybko, bo czas trasznie goni. Przez ten miesiąc, co się mało udzielałam, udało mi się zrobić tylko tyle. Następny miesiąc też nie będzie obfitował w robótki. Wszystko to za sprawą tego, że prowadzę smażalnię ryb w Dziwnowie) Już kiedyś napomksnęłam, że pokażę zdjęcia. Mam nadzieję, że uda mi się w następnym poście;) A teraz do rzeczy. Pledu część 20:)

Nabierz 27 oczek na druty 4,5mm.
Zaczynając od rzędu oczek prawych, przerabiaj dżersejem i wykonuj paski: przerób 2 rz. czerwoną włóczką. Dołącz włóczkę waniliową. (Przerób 2 rzędy włóczką waniliową, potem 6 rzędów czerwoną) 4 razy, 2 rzędy waniliową i 2 rzędy czerwoną. Zamknij włóczką czerwoną. Pionowe linie haftowane są na gotowym kwadracie ściegiem łańcuszkowym.

Pozdrawiam;)

2 komentarze:

  1. Piękny. I już 20 zrobiłaś? Ja nie potrafię nawet oczek nabrać :( Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam po wyróżnienie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...