piątek, 27 stycznia 2012

85. Sewing Room odsłona #4

Witajcie:) Na dzisiaj planowany był nasz powrót do domu, niestety z przyczyn jak to się mówi, nie zależnych od nas został on przełożony na za tydzień (najpóźniej). Także zamiast się pakować przez ostatnie dwa dni, włożyłam moje siły w haftowanie:) Oto efekty:
kolejna część Sewing Room


A tak prezentuje się całość tego co udał mi się wyhaftować do chwili obecnej:)


Pozdrowienia dla wszystkich robótkomaniaczek w ten prawdziwie zimowy dzień:)


7 komentarzy:

  1. Pięknie i jak już dużo! Oj mrozi dzisiaj, mrozi!
    Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pieeeknie...coraz bardziej mam ochote tez popelnic ten hafcik...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) czeka na mnie ten wzór i czeka ale za dużo innych planów mam na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny hafcik
    jak to mówią "nie ma tego złego..."

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wzorek, sporo już za Tobą a coraz mniej do końca zostało :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...