niedziela, 18 września 2011

55. Sewing Room SODA



Nie pokazuję się na blogu a to z tego względu, że nadal jestem na wyjeździe i nie mam czym się pochwalić. Już mi tęskno za moimi mulinkami i innymi hafciarskimi gadżetami. W skrzynce pewnie czekają gazetki i zamówione akcesoria "niezbędne" do życia;) Ahh już powoli planuję powrót.
 Wracając do tematu. Znalazłam w mojej torbie na laptopa kawałek lnianej kanwy i igły do haftu. Pomyślałam sobie, że może i ja wyhaftuję sobie ten przecudny obrazek. Kupiłam kilka potrzebnych kolorów muliny DMC w Jeleniej Górze (tylko kilka, bo wycenili je sobie na 3,30zł za sztukę SZOK!). No i zaczęłam od torebeczki, tej z prawej strony.Nie pochwalę się jeszcze, bo nie ma czym. No ale do czego zmierzam w tym poście. Dziewczyny kochane. Czy byłaby któraś z Was tak uprzejma i przesłała mi na e-maila czytelny wzór do tego hafciku? Ten który znalazłam po powiększeniu jest strasznie zamazany i ciężko odczytywać znaczki. Będę bardzo, bardzo wdzięczna. Mój e-mail to zaremba_asia@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

  1. Aż tak szybkiego odzewu się nie spodziewałam. Ania z tego oto bloga http://bliskieduszyisercu.blogspot.com/ była tak uprzejma i przysłała mi bardzo czytelne schematy. Dziękuję Ci bardzo, bardzo, bardzo.Na pewno się odwdzięczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że schemacik jest wyraźny:)
    Miłego wyszywania:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...